Hej på er! Jag måste börja med att tacka alla er som kikar in varje dag. Vad många ni har blivit! Det känns ganska overkligt att kolla statistiken, men så klart roligt! Det är inte utan att jag får lite rampfeber ibland kan jag meddela och så är jag ju så klart väldigt nyiken på vilka ni är. Att lämna en kommentar är inget jag förväntar mig av er men om du känner för att skriva några ord och berätta om vem just du är och vad du vill se mer av här på bloggen skulle jag bli så ofantligt glad! Välkomna hit till min sida alla nya besökare, kul att ni kikar in hos mig! 🙂

Så var det måndag igen. Jag har haft en mysig helg med familjen och fått en hel del gjort. Sånt är skönt. Hämtade även ut ett paket från Länna Möbler som var väldigt försenat, de här muggarna skulle maken fått i Fars dag-present. Bättre sent än aldrig. Nu är det dags att ta tag i denna veckan och jag passar på att önska alla er en in dag! Ta hand om er. 🙂

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till

  1. Tina skriver:

    De där har stått på min önskelista länge, vill ha. Jag blir alltid lika glad när jag kikar in till dig. Kramisar Tina

  2. Camilla skriver:

    Supersnygga.. Så bättre sent än aldrig. Men länna har nog allt legat lite på latsidan 😉 Dom laddar kanske inför jul.. eller nått

  3. camilla skriver:

    Så fina! Är själv sugen på C, N och ett E istället.. 🙂

Kommentera

