by nord

20121126-201332.jpg

20121126-201353.jpg

by nords fantastiska sängkläder och kuddar ligger så högt upp på önskelistan att jag nästan mår lite dåligt över att jag inte köpt dem än. Men så är det ju med vissa saker, de är så värda att vänta på.

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till by nord

  1. Jag håller med dig, de är fantastiskt fina! Jag skulle vilja ha deras baby påslakan till Eliah:)

    Ha en fin tisdag!

    Kram Emma

  2. Caroline skriver:

    Visst är de fantastiska! Hamnar lätt på min önskelista i år!

Kommentera

