Första december

aihaih2aps

Första december startade med att dottern jublade över att hon skulle få öppna första paketet, vilket blev en hit. Det var värt att sitta och slå in alla 24 små paket. Efter en mysig frukost tog jag en långpromenad med Sigge i skogen, sen passade jag på att läsa lite ur Allt i hemmets julspecial. Nu ska det målas i dotterns rum. Turkost önskades det. Kommer bli fint. Härliga lördag! Önskar er alla en riktigt fin första decemberdag.

Det här inlägget postades i Högtider, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Första december

  1. Turkost verkar vara färgen efter rosa 🙂 Målade om min dotters rum i turkost ( och lite vitt och lite tapet) tidigt i våras. När vi byggde huset var hon tre år och önskade sig en sak: ett rosa rum.
    Äntligen säger jag!

  2. Tina skriver:

    Älskar de muggarna, står verkligen på min vill ha lista. Lite pyssel va det allt när man skullen köpa 48 paket till killarna när de var små. Men det var det värt när man fick se deras miner varje morgon. Önskar dig en fin advent. Kramisar Tina

Kommentera

