Köket i december

julkok1

Passade på att ta några bilder när jag städade köket tidigare i veckan. Inget nytt, mer än ett redskapskrus från Le Creuset, och jag hoppas inte ni tröttnar på alla dessa köksbilder? Sovrummet har vi inte lyckats få ordning i än, kanske kommer den inspirationen till våren?

julkok2 julkok3 julkok4 julkok5 julkok6

Har precis pulsat runt med hunden i skogen i en timme, mina kinder hettar av kyla (konstigt det lät men ni förstår hur jag menar) så jag ska brygga kaffe och sen sätta mig med näsan ner i skolböckerna. Ha en riktigt fin vinterdag allesammans!

Det här inlägget postades i Hemma hos, Kök, Köp. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Köket i december

  1. SÅ fint ni har det i ert kök! Jag tröttnar inte på bilderna:)

    Kram

  2. Camilla skriver:

    Hörru.. man tröttnar aldrig på snygga kök. Så det så! 🙂
    Jag har också ett redskapskrus från Le Creuset (fast vitt.. såklart) och det bästa med det är att man aldrig tröttnar på det för det är så snyggt (och det är fakta, jag har haft mitt i några år och älskar det än) 🙂
    Snyggt med högblanka bänkskivor. Är det svårt att hålla blankt eller?

    Ha en mysig kväl!!
    Kram

  3. Tina skriver:

    Snygga, inspirerande kök tröttnar man aldrig på. Kramisar Tina

  4. Proforma - Irene skriver:

    Stramt och snyggt, det gillar jag! Och jag ser gärna fler bilder… 🙂

  5. Ni har ett riktigt snyggt kök och många fina detaljer. Är du nöjd med Lilla Brukets produkter?

    Kramar

  6. Linda skriver:

    Oj så fint kök! HELT motsatsen till vår stil på vårt nyrenoverade. Men OJ så snyggt i alla fall! 😉

Kommentera

