Årets pepparkakshus

gbh gbh1

Dotterns djursuddgummin, en drake och en porslinsgris har flyttat in i ett riktigt tjusigt hus. 🙂 2012 års pepparkakshus!

gpb

Och så de här fantastiskt goda pepparkakaorna måste jag ju bara visa. Jag vet att jag skrivit om dessa något annat år men de går hur som helst enbart att beställa (fram till midsommar har jag för mig) för att sedan hämtas ut, de går alltså inte att köpa på Ica. Lite meckigt kan tyckas men de är så goda! Någon annan som testat dem? Vad tycker ni?

Det här inlägget postades i Högtider. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Årets pepparkakshus

  1. Vilket fint pepparkakshus! Det har ni fått till riktigt snyggt:)

    Kramar

  2. Signerat Thea skriver:

    Roligt med pepparkakshus, det är nåt särskilt med det. Sött med de små djuren =)

  3. Oooooh! Smakade de på kontoret i förra veckan och de är så sjuuuukt goda! Bor ju inte i GBG så det blir inga fler för mig. Ynk!

  4. Tina skriver:

    Mysigt att göra pepparkakshus tillsamman o så fint det blev. Kramisar Tina

  5. Junitjej skriver:

    Där har du de godaste pepparkakorna!!!! Mums, så goda de är!

    Vilket fint pepparkakshus!

  6. Sandra V skriver:

    Pepparkakorna ser riktigt goda och exklusiva ut! Fint pepparkakshuset blev också!

  7. Proforma - Irene skriver:

    Fint pepparkakshus, kan tänka mig att draken och grisen trivs gott där! 🙂
    Jodå, jag har både köpt och ätit pepparkakorna! De är ju väldans populära fast de går att köpa annars också då det inte är högsäsong. Visst är dom goda fast om jag ska vara riktigt ärlig så gillar jag mina egna bättre… och då är det också cedroolja i tillsammans med pepparkakskryddor.

Kommentera

