Pasteller i julbubblan

aih1

Här gick jag runt i min julbubbla, när nya numret av Allt i hemmet damp ner i brevlådan igår, och hallå vadå, tänkte jag. Pasteller i juletid? Kändes jättekonstigt. Jag kommer dock uppskatta tidningen på juldagen när tomtar och julstjärnor står mig upp i halsen, det är samma visa varje år. Dagen efter jul vill jag ta in tulpaner och ha VÅR. 🙂

aih3

aih2

Tack och lov fanns det med ett otroligt snyggt svartvitt hem med trädetaljer, när pastellerna kändes så malplacerade för tillfället. 😉

lyktarusta

Och så en ny ljuslykta. Igen. Herregud ta mig till rehab för detta. Eller, efter jag köpt By Lassens Kubus förresten, då kan jag läggas in på rehab som en lycklig människa!

Skämt åsido. Ta hand om er och stressa lagom i julhetsen!

Det här inlägget postades i Inspiration, Köp. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pasteller i julbubblan

  1. Ida Sandberg skriver:

    Oh vilken fin lykta ! Såna där kan man verkligen inte få nog av.. 🙂

  2. Tina skriver:

    Tidningen kom i min brevlåda oxå o kände bara jag såg framsidan, den läser jag efter jul. Nu vill jag ha julinspo o inte våriga pasteller. Nä efter jul som sagt. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

  3. Anna skriver:

    De där lyktorna är så fina, har själv två stycken! Vi säljer riktigt bra av dem, hinner knappt få hem dem innan det är slut på hyllorna igen 🙂

Kommentera

