One of those days

flora

Vissa dagar känner man sig slut som artist, idag är en sådan dag. Allt har gått fel, från början till slut, och om jag kunde skulle jag dra täcket över huvudet för att istället vakna upp en annan dag. Har i alla fall fått köpt en julgran tillsammans med dottern, jag försöker fokusera på det. PHU, säger jag bara. 🙂

Har inte så mycket mer att komma med än en print som jag köpt i mysiga butiken Floramor & Krukatös som ligger i Göteborg. Har du vägarna förbi tycker jag absolut att du ska ta dig tid att stanna till där.

Hoppas ni får en fin helg! Tredje advent på söndag redan, galet…

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till One of those days

  1. Tina skriver:

    Inte kul med en sån dag. Här är det deppväder, regn fy vad tråkigt. Men nu blev jag glad när jag såg den fina printen du köpt. Får ringa o kolla om de kan skicka hem en, ska till Götet i morgon men då var där tyvärr stängt. Kramisar Tina

Kommentera

