Badrum

handfathandfat1handfat3

Hej på er, hur har ni det så här dagarna före sista helgen före jul? Allt löser sig, kom ihåg det. 🙂

Tänkte bara visa några bilder från badrummet som jag får så många frågor kring på mailen (så roligt när ni hör av er, ni är alltid välkomna att maila om ni undrar över något) och jag tänkte skriva kort om det här. Under tiden vi byggde fick jag ett tips här på bloggen om ett märke som hette Bathlife som både jag och maken föll för och både stora och lilla badrummet har badrumsinredning från märket. Ni undrar om vi är nöjda och jag kan bara säga att ja, det är vi verkligen! Det är ett mycket prisvärt märke! Dessvärre vågar jag inte uttala mig om kring vad märket heter idag, jag har fårstått att namnet ändrats? Lycka till alla ni som ska renovera badrummet nu under julledigheterna!

Ha en fin dag och ta hand om er!

Det här inlägget postades i Badrum, Hemma hos, Nya huset. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Badrum

  1. Anna skriver:

    Sv: Tack så mycket!

    Det tog ganska lång tid innan jag bestämde mig för vilken kamera jag skulle köpa, det finns ju några stycken att välja bland! Men till sist valde jag 60d, mycket för att det går att filma med den, något som jag saknade med den förra. Nu hoppas jag att det blir lite finare väder så jag hinner testa den lite mer! 🙂

  2. camilla skriver:

    Snyggt och fräscht! Vill också ha badkar, vilken lyx!

    Kramar

  3. Tina skriver:

    Ursnyggt badrum. Nu fick jag lite inspo till vårt kommande badrumsprojekt. Kramisar Tina

Kommentera

