Klappar

appeklappsackklapp

Klappsäcken fylls mer och mer för varje dag, saker och ting faller på plats, julafton börjar närma sig och jag som haft en tanke om en lugn jul utan måsten börjar känna mig exakt så stressad som jag lovade mig själv att inte bli. Nåväl. Ikväll dricker jag julmust och kollar på Love Actually (ingen jul utan den underbara filmen).  :)Vilken är er favoritjulfilm?

 

Det här inlägget postades i Högtider. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Klappar

  1. Tina skriver:

    Såg oxå den o håller med, måste ses inför varje jul. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

Kommentera

