Dan före dan före dan före dan

tenn1 tenn2

Nu kanske jag är sist på bollen (inte helt ovanligt) men vet ni att det finns en återförsäljare av Svenskt tenns produkter här i Göteborg? Jag blev överlycklig när jag fick veta det, och det hoppas jag så klart att mottagaren av dessa julklappar också blir. 🙂

Ha det fint allesammans och kör försiktigt (och stressa lagom). Kram!

Det här inlägget postades i Företag, Högtider. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Dan före dan före dan före dan

  1. Mrs. b skriver:

    Ja just ja – tack för påminnelsen! Hade helt glömt av Tinna. Där handlade jag min Hortuskruka för nåt år sen (övertidspengar – tänkte jag skulle lägga dom på nåt konkret och snyggt 🙂

    Fina stjärnljusstakar!

  2. Tina skriver:

    Ett sånt paket fick jag förra året. Gissa om jag hoppade jämfota av lycka. Kan bara gissa hur glad du kommer att bli. Ha en fin helg. Kramisar Tina

  3. camilla skriver:

    Tror med all säkerhet att dina klappar kommer gå hem! Mina julklappar ser också ut sådär.. 😉

    Haha! Javisst är vi det! Kan sakna tiderna på Blå. Bästa stället!

    God Jul! Kramar

  4. Proforma - Irene skriver:

    Eftersom jag bor i trakten så visste jag förstås detta! Och har handlat där också. Blev förtjust i dina stjärnstakar, var har du hittat dom?
    God Jul på dig!

  5. Jo, det visste jag, inflyttade sedan tjugostre år och lite till. Det är bra att vi har en liten filial här i stan. Önskar dig en riktigt fin fortsättning på julen.

  6. Camilla skriver:

    Nu är jag himla nyfiken på vad klapparna innehöll ju 🙂
    Älskar Svenskt Tenn. Köpte små vattenglas,som funkar precis lika bra till glögg, från deras nätbutik innan jul och vi har aldrig druckit så mycket glögg som vi gjort i år 😀

  7. Lisa skriver:

    Var i Göteborg? Och vad heter butiken? (Har halva släkten där, och vi är dit en gång per år) så jag vill GÄRNA veta var;)

Kommentera

