Välkommen 2013

ny1 ny2

Sista dagen på 2012. Snart väntar nya möjligheter och äventyr. Vill passa på att tacka alla er som surfar in här på min lilla blogg, som lämnar kommentarer och delar detta inredningsintresse. Flera av er har jag lärt känna utöver det ytliga och det är jag så otroligt tacksam över, att förenas i ett intresse med fina människor var liksom ingenting som jag förväntade mig när jag startade bloggen men är så tacksam över det!

Så, ett stort tack till er som gör att det här fortfarande är så förbaskat roligt! Och roligare tror jag att det kommer bli eftersom jag beställt en ny systemkamera. Min Canon 450D har hängt med länge och nu är det dags att uppdatera. Det blir ingen värsting utan en Canon 60D men jag tror att skillnaden för mig ändå kommer vara stor.

Så, tack för allt detta år. Nu kör vi 2013 tycker jag. Breathe in the future, breathe out the past. Gott nytt år!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Välkommen 2013

  1. Mrs. b skriver:

    Gott Nytt 2013! Nytt år, nya möjligheter!

  2. Frida skriver:

    Härligt med en ny kamera 🙂 Och SÅÅ vackra de där glasen är!

    Hoppas du har en fantastisk nyårskväll och får ett underbart 2013!!

  3. Fina glas att skåla in nya året i! Hoppas ni hade en fin nyårsafton.

    Kramar

  4. Camilla skriver:

    Är såååå glad att jag får följa dig och allt där till. Stort hjärta till dig ❤

  5. Linda Sohlberg skriver:

    Det är jag som ska tacka för att du delar med dig av ditt liv genom bloggen. God Fortsättning på det nya året!

Kommentera

