Lillelördag

salta

Onsdag redan, veckorna verkligen flyger fram. Det blir i alla fall allt ljusare på mornar och kvällar – det tackar vi för. Nu ska jag ta tag i det oh så roliga tvättberget. Jag har inga problem med att tvätta men däremot att vika undan den tycker jag är sååå trist. Jaja, bara att sätta fart så att jag kan se mina inspelade avsnitt av Emmerdale (ja faktiskt, har följt serien i 14 år!) sen. Ha en fin onsdagskväll fina ni!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lillelördag

  1. Sofia skriver:

    Tack för din omtanke!

    Visst är det skönt att det börjar vara lite ljusare igen. Det är inte längre kolsvart när man åker hem från jobbet.

Kommentera

