Veckans inredningsblogg hos Sköna hem

bonde hort1 hort2

Förra veckan blev min lilla blogg utnämnd till ”Veckans inredningsblogg” på Sköna hem. Jag blev så klart helt fantastiskt glad! Bloggen som överlever tack vare mitt intresse för fotografering och inredning och som i jämförelse med så många andra inredningsbloggar är blygsam, på flera sätt än ett. Och har ni sett sen vilka bloggar det är som valts ut före min? Inte kattskit direkt, tänk att någon tyckte att min blogg platsade in där bland proffsen? Jösses! Tack så mycket Cecilia på Sköna hem som valde ut just min blogg bland hundratals andra, och tack igen till alla er som besöker bloggen. Utan er, ingen blogg. Tack, tack, TACK!

Det här inlägget postades i Media. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Veckans inredningsblogg hos Sköna hem

  1. Mallaco skriver:

    Klaaaart du blir utbämnd, din blogg e fantastisk!! Jag e dunderglad för att du började blogga igen. 🙂 kram

  2. Linda Sohlberg skriver:

    Jag är inte ett dugg förvånad över att du fick den utmärkelsen!
    Bra jobbat! Fortsätt i samma anda! Kram

  3. Kicki i Åre skriver:

    Grattis Camilla !! Jätteroligt att din fina blogg får sådan publicitet !
    Ha en fin helg !
    Kram

  4. Hello skriver:

    Såå fiint!

  5. Vinn ett presentkort på Indiska i min blogg just nu! 😀 Lycka till!

  6. frida skriver:

    sååå fin blogg! jag hade behövt lite inredningstips! jag har en tom vägg i hallen som jag har problem med att pryda. tips? bild finns på min blogg med. lättare så.

    tack

    Frida =)

Kommentera

