Smoothie

smoothie

Idag blev det smoothie till frukost till min lilla sjukling här hemma. Aptiten är ju inte på topp när man har ont så jag försöker göra vad jag kan för att hon ska få i sig någonting (annat än isglass).

smink

Jag har lite svårt att hålla mig från att jobba, mest för att jag har världens roligaste jobb, men försöker även städa och rensa mellan varven. Igår fick sig sminklådan en välbehövlig genomgång och idag tänkte jag rensa kläder… Oh the joy. 😉

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Smoothie

  1. inredningsvis.se skriver:

    Skön blogg du har:) och jag följer nu.

    Om du gillar inredning så kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

  2. Lovisa Wallin skriver:

    så snyggt sugröret passar mot den rosa smoothien! tänk så viktigt sånt kan vara… 🙂

Kommentera

