FREDAG

badd1 badd2 badd3

Här har vi dem, de supersköna sängkläderna från Beach house, som jag vann hos Frida på Trendenser. Det är som om någon visste att jag hade en katt vars färg matchade perfekt ihop färgen på sängkläderna. 😉

Så, då var det fredag igen. Ska ni hitta på något speciellt i helgen? Vad ni än hittar på hoppas jag att ni alla får en riktigt trevlig helg!

Det här inlägget postades i Tävlingar. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till FREDAG

  1. Åh så fina! Jag skulle också vilja ha sängkläder från Beach House:)

    Ha en fin fredagskväll!

    Kram

  2. SaNdra skriver:

    Härliga bilder och skojiga inlägg som alltid.
    Vi sitter i bilen på väg till storasyster för att lämna
    julklappar(!!). Bara en timme kvar nu 🙂 Om jag
    använder jättemycket tankekraft så kanske jag
    ser ert hus ( ligger ju bara 5-6 mil bort, vilket är betydligt närmre än normalt)
    Kram!!!

  3. Julia skriver:

    Härliga bilder, och vilken vinst !!!
    Sängkläder från Beach House skulle jag inte tacka nej till!
    Önskar dig en trevlig lördag !

  4. Anna skriver:

    Så perfekt att sängkläderna matchar katten, eller tvärtom 😉 Här har vi bara en soft helg utan större planer. Hoppas att du har en skön helg! Kram Anna

  5. Grattis till den fina vinsten!
    Har 2 set och de är ju såå sköna.

    Här har det varit en lugn helg. Lite jetlaggad efter hemresan från
    Indien. Och framförallt har det varit lång tid borta från familjen så mys här i helgen.

  6. Frida skriver:

    Åh vad roligt att du gillar dem. Har ett grått bäddset från dem och det åker ut och in ur tvättmaskinen. Älskar’t!

  7. eastdecor skriver:

    Härliga bilder!!
    Hoppas att du hade en härlig helg!

  8. Naaaw vilken söt liten kissemisse då :). Alltså beach house… jag läser om dem både till höger och vänster och alla verkligen lovordar deras sängkläder… låter som att jag måste skaffa mig ett set jag också 🙂

Kommentera

