Doftar gott

kokfeb1 kokfeb2

Jag lyckades få några minuter över nyss efter jag städat köket. För mig själv. Passade på att ta några foton, när köket ändå var i ordning, för även om det kan verka så i bloggvärlden så är bilderna som läggs ut knappast en reflektion av verkligheten. Det hoppas (och tror) jag att ni förstår mina fina läsare. 🙂 Hoppas ni får en härlig lördag. Kram till er!

Det här inlägget postades i Kök, Nya huset. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Doftar gott

  1. Emöke skriver:

    Oh så underbart kök du har!! I love it!

Kommentera

