Doft av vår

grumme

Jag vet att det är alldeles för tidigt att prata om vår men ibland måste man få njuta av det lilla, för att orka med det stora. Då är det fint att kunna njuta av att det verkar som om våren håller på att vinna över vintern och att det doftar gott i huset när vi städar med Grumme citronsåpa.

sonsal

Och att sitta ner och äta middag med min familj varje kväll. Just nu njuter jag extra av sånt.

Hoppas ni får en fin vecka. Ta hand om varandra och dem som står er nära. Kram

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Doft av vår

  1. GeMina Arts skriver:

    Jag längtar också till våren så himla mycket, så blir bara glad när man pratar om våren! 🙂

  2. Frida skriver:

    Ja visst får man ta vara på det lilla: ljuset, fågelkvitter, tulpaner.. ja, det är fantastiskt och man måste passa på och stanna upp och njuta.

  3. Jag blir så glad av solsken. Tänk att våren snart är här på riktigt. 🙂 Som du skriver. Man måste stanna upp och njuta!

    Du har en liten utmaning hos mig, om du vill. 🙂 Se här: http://www.ohlovely.se/2013/03/06/8-saker-om-mig/

    Kram från Lotta

Kommentera

