TRAY TABLE FRÅN HAY

marljus1marljus2marljus3

Jag har ju glömt att visa er fyndet med stort f. Ett tray table från Hay. Och hej, vad glad jag blev när jag sprang på det. Jag väljer att kalla det ödet. 😉 Ett ekologiskt doftljus fick följa med hem från Skåne också, men det känns lite som fel årstid att tända det så det får nog åka in i ljusskåpet i några månader.

Men usch, den här förkylningen tar knäcken på mig. Hoppas på mer energi imorgon.

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till TRAY TABLE FRÅN HAY

  1. Sofia skriver:

    Åh! Blir lite avis, jag vill ju också ha ett sånt! 🙂
    Fast jag vet inte vart jag skulle ha det om jag hade ett, men de är så himla fina så det hade varit ett angenämt problem att lösa.

    Ha en fin kväll och krya på dig! Kram

  2. ZR skriver:

    Super fint! Måste fråga ang ert golv. Du skrev på insta att det är laminat. Är ni nöjda med det? Blir det lätt repigt? Vi är också inne på att köpa det. Kommer du ihåg vad ni gav m2? Jag hittade nämligen en som liknar ert, har beställt ett prov så nu håller jag tummarna att vi blir nöjda med färgen. Har värsta ångesten när det gäller golvvalet!
    När får vi se bilder på ert fina badrum. För visst var det du som skrev till mig och undrade om vårt badrumsinredning?

    Mvh/Fru Berntsson

    • camillasnyahem skriver:

      Hej!

      Vi är väldigt nöjda med golvet, men då är det nog viktigt att veta att vi har en hund och tre katter som gör tjurrusningar över golvet. 🙂 Har man inte det ”problemet” blir man kanske inte lika nöjd med laminat, det vet jag inte. I vårt förra hus hade vi trägolv och de såg bedrövliga ut efter bara något år.

      Så, angående repor så måste jag säga att de syns minimalt. Visst syns det smårepor när solen ligger på i det läget, men jämfört med ett trägolv är det ingenting skulle jag vilja påstå. Vill dock poängtera igen att detta är efter våra förutsättningar, sliter man inte sönder ett trägolv på ett år som vi gör märker man förmodligen inte denna skillnad.

      Vårt golv kostade antingen 179:- eller 250:-, jag minns inte. Det var iaf under 300 kr/kvm.

      Jag kanske har frågat om ditt badrum, det minns jag inte. 🙂

      Fråga igen om du undrar över något! 🙂

      /Camilla

      • 167kvadrat skriver:

        Tack snälla för ditt svar. Nu håller jag tummarna att den färgen som jag beställt prov på är bra. Vill ha ett golv som inte är så mörk och inte allt för ljus då vi ska ha det i köket.

  3. anna skriver:

    Älskar de där borden, har ett större i svart. Nästa steg är just det där 🙂 Så fina!

    Anna

  4. Marie Elfven skriver:

    Åh, det är så snyggt!!!
    Har beställt ett från Lännamöbler som jag
    väntar på med spänning…
    Hoppas få se mer bilder på det, både här
    och på insta!!!
    Kram Marie ”feelgoodcorner”

  5. Anna skriver:

    Det kan man verkligen kalla fynd 🙂 Så snyggt är det! Jag hoppas att din förkylning släpper snart! Kram Anna

  6. Kicki i Åre skriver:

    Åh vilket härligt fynd! Supersnyggt bord!
    Krya på dig nu!
    Kram

Kommentera

