SPF 30

derm

Vilken vårdag! Äntligen, får man väl ändå lov att säga. Solen skiner och fåglarna kvittrar, ljuvligt! Passande nog hämtade jag ut ett paket jag beställt med lite nytt från Dermalogica från Lyko med bland annat den här krämen (som har solskyddsfaktor 30 i sig). Över det har jag pressat puder från Jane Iredale med solskyddsfaktor 20. Sånt tänkte jag aldrig på tidigare men förra året då jag fick ta bort en basaliom under ögat förstod jag att hög solskyddsfaktor var ett måste för mig..

Fin lördag önskar jag alla er! 🙂

 

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

Kommentera

