Rödbetor med fetaost och timjan

rodfeta

Åh vad jag har sett fram emot ikväll, jag och maken skulle äta ute och gå och se Alex Schulmans Älska mig, men ack så planerna ändrades. Jag och dottern ligger däckade i en feber med tillhörande förkylning så det var bara att avboka barnvakten och tjura lite. Det hjälper alltid. 😉

Sociala medier svämmar just nu över av grillbilder och jag tror tusan att det blir premiär även för oss i helgen, om smaklökarna behagar komma tillbaka. Jag har sett att man kan grilla rödbetor med fetaost i foliepaket, är det någon som testat det? Jag är smått besatt av rödbetor och tänkte odla egna i år, försöka i alla fall.

Fin helg! 🙂

Det här inlägget postades i Mat & recept. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Rödbetor med fetaost och timjan

  1. Krya på er och lycka till rödbetorna! Fin fredag önskar jag dig.

  2. Kicki i Åre skriver:

    Åh vad tråkigt med febern! Förstår precis känslan, jag blev magsjuk när maken och jag skulle ha en helg på tu man hand på hotell och se ”Ljust & Fräscht” med Schyffert & Lindström i vintras.. Inte mycket val än att ställa in.. :-/
    Hoppas du mår bättre snart ! Låter jättegott med foliepaketen !
    Kram

  3. Emma skriver:

    Ser mumsigt ut!! Vilken fin blogg du har! Nu ska jag titta vidare här! 🙂 hoppas du får en mysig helg! Kramis, Emma

  4. Usch, vad tråkigt det är när det blir sådär och man måste ställa in skojigheter man har sett fram emot. Hoppas ni snart mår bättre igen!

    Kram /Linda

  5. sandralinnea skriver:

    Åh. För min del är fetaosten en besatthet, men rödbetor är ju inte tokigt det heller. Det måste jag testa!

Kommentera

