Midsommardagen

hundkex1 hundkex2

Midsommardag med ganska uselt väder. Eller perfekt städväder beroende på hur man väljer att se det. Jag hoppas att ni alla hade en fin midsommarafton! Vi firade hos vänner och hade en väldigt mysig dag och kväll.

I övrigt känns det som att jag sakta börjar vakna efter en lång dvala. Tråkigheter har varvats med några riktiga höjdpunkter och i övrigt har jag mest jobbat, jobbat, jobbat. Ser fram emot den stundande semestern oerhört mycket! Jag är inte riktigt där än (om man inte räknar den mentala statusen) men snart….

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Midsommardagen

  1. Mallaco skriver:

    Och jag är liiiiiika glad varje gång du uppdaterar bloggen! 🙂 Heja heja!

  2. Anna skriver:

    Samma här, både vad gäller midsommardagsvädret och dvalan jag tycker mig ha varit i den sista tiden 😉 Jag hoppas att du får en skön söndag och att semestern kommer snart! Kram Anna

  3. Allt i hemmet är en av mina favorittidningar, en riktigt härlig lässtund varje gång den kommer.

Kommentera

