By Lassen Kubus skål

bowl1 bowl2

Ibland måste man få ge sig själv presenter, visst? Jag köpte en förbaskat-bra-jobbat-du-klarade-en-vinter/vår-med-konstant-feber-present till mig, en vit Kubusskål från by Lassen. Bra jobbat! 🙂

Nu lyser solen här och jag har hört talas om bättre väder kommande veckan. Håll tummarna och ha en fin söndagkväll!

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till By Lassen Kubus skål

  1. Klart man ska unna sig fina presenter ibland:) Både ljusstake och skål från by Lassen är urläckra! Vill också ha!:)

    Kram Linda

  2. Fredrika skriver:

    Jaaa!! Det måste man och jag ska banne mig också ge mig en present. En by Lassen ljusstake står högt på listan!
    Kram fredrika

  3. Vilken bra ide, att ge sig själv en present. Jag vill också ha en present, ska nog köpa den för jag har också slitit hårt i vår.

Kommentera

