Hay & By Lassen

haylassen1 haylassen2

Idag ägnar jag dagen åt att städa, vika tvätt, packa och ordna. I stort sett det jag sysslar med varje dag, med andra ord. Det tar ju aldrig slut, lagom tills man är klar i ena änden är det dags att sanera i den andra. 😉

Jag har i alla fall haft tur med reor i veckan! Jag lyckades få tag i två vitrinskåp på Villages utförsälning (tips, Serholt har gått i konkurs, trist nog) och så nöp jag åt mig en riktig bloggklassiker från Ikea. Men mer om det i ett annat inlägg……………

Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

Kommentera

