Nytt till badrummet

badrum1 badrum2

Vårt badrum har vita väggar och mörkt golv. Ganska tråkigt, men jag valde det för att jag så lätt tröttnar och jag tänkte att jag kunde göra badrummet fint med andra medel. Jag tänkte försöka få upp två hyllor på väggen, mest för dekoration. Det finns ju så mycket härligt att pynta ett badrum med! Tvålen fick jag i present av en fin vän, den doftar alldeles underbart! Korgarna köpte jag på Ikeas rea (19:- för tre stycken). Fint som snus.

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nytt till badrummet

  1. Mallaco skriver:

    Så tänker jag med, man tröttnar lätt på allt annat än svart å vitt;-)
    När vi flyttade in i vårt radhus var redan ett badrum renoverat. Inte i svart och vitt utan beige/bruna toner. Jättefäscht fast det inte e mina färger och jag försöker hålla det rent med vita handdukar och matta istället.
    Snart e det dax för badrumsrenovering på övervåningen, DÅ blir det vitt, svart och grått;-)

Kommentera

