September

sep1

sep2

Denna morgon smög jag, i vanlig ordning, upp långt före övriga familjen. Till och med hunden låg på rygg med alla fyra upp i vädret och liksom lipade åt mig när jag steg upp. Inte mig emot, det där lugnet som infinner sig efter morgonkaffet värderar jag högt. 🙂

Första september idag. Himlen är grå och golvet är kallt. Välkommen höst!

Ha en fin dag!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till September

  1. Ja idag är det höst:) Härligt om du frågar mig.) Fina bilder idag här, väntar med spänning med mer bilder från ert tokfina hus;)

    Massa varma söndagskramar till dig min bloggvän!

  2. Urcellen Ellen skriver:

    Härliga bollar! Jag har till jul små papperstjärnor som lyser så mysigt men sen åker ju dom bort.
    Vill ha!

    Hälsning/Sanna

Kommentera

