Sköna söndag

hos1

ho2

Hej på er! Har ni det bra? Efter IKEA-besök och städning ska jag nu slå mig ner i soffan en stund för att vila. Både jag och hunden är krassliga så det blir inte mycket mer än att laga middag och vila inför ännu en jobbvecka här hemma. Ibland räcker det gott och väl.

ho3

Och så ville jag ju tipsa om de här mobilskalen från ForLife med! Jag har alltid gillat presenter och produkter som både är bra att ha och har ett gott syfte bakom sig. ForLife säljer dessa mobilskal till förmån för Cancerfonden. Fint.

Ha en härlig eftermiddag i det fina vädret!

Det här inlägget postades i Företag, Hemma hos, Inspiration. Bokmärk permalänken.

Kommentera

