Fuck cancer

fc1

fc2

Har shoppat till min familj hos Ung cancer. Dottern fick en mössa och Fuck cancer-armbandet. Mössan är borta (efter en användning) och armbandet är trasigt men det goda syftet består. Fuck cancer.

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fuck cancer

  1. Jag klickade hem ett armband igår. Och nu undrar jag varför jag bara köpte ett och inte ett var till alla i familjen. Fin blogg du har! Trevlig helg // Victoria

  2. Linda Sohlberg skriver:

    Jag pärlar armband till Ung Cancer som du säkert vet. Jag skickar gärna ett nytt armband till dig. Maila mig din adress så fixar jag det! Kram

    • camillasnyahem skriver:

      Jag tror att jag formulerade mig lite tokigt, det var inte dålig kvalitet på armbandet. Min femåring älskar att klippa sönder saker, armbandet hade inte en chans. 🙂 Tack så jättemycket för erbjudandet (verkligen supergulligt) men sälj det armbandet och få in pengar för det istället. 🙂

      • Linda Sohlberg skriver:

        Ah, okej!!! Skickar gärna ett armband ändå så det sprider sig och gör reklam så fler köper armband! 😊
        Har själv en treåring som är makalös på att klippa i allt. Tokiga små tjejer! Kram

  3. Ellen skriver:

    Hej!

    Skulle jag kunna få låna bilden med armbandet? Jag jobbar med Barncancerprojekt i skolan och bilden skulle passa perfekt.
    Kram!

Kommentera

