Morgonlyx

nes1

nes2

nes3

För några veckor sedan blev vi med Nespressomaskin. Jag var väldigt skeptisk men måste nu infalla i lovorden kring maskinen, den är f a n t a s t i s k! Gott kaffe på nolltid, jo jag tackar. Nu hinner jag ibland ta en kaffe innan jag beger mig till jobbet och det om något är morgonlyx. 🙂

Ha en fin kväll!

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Morgonlyx

  1. Mallaco skriver:

    Ååå, du bloggar på tok för sällan;-)

    Köpte en sån där goding till mannens pappa i födelsedagspresent i somras. Du må tro hur poppis den blev!!!
    Nu vill jag ha en själv men dit har vi inte kommit än, får kanske bli till jul;-)
    Kram

Kommentera

