Kubus 8

kubus81

Kikar in för att önska er en god fortsättning. Hoppas er jul varit fin! Jag hade några dagar ledigt och det var minst sagt välbehövligt, och nästa vecka är det ju nyårsledigt med. Härligt!

Av snälla maken fick jag en en kubus 8 från by Lassen i julklapp. Den är så maffig och jag kan inte riktigt se mig mätt på den.

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

Det här inlägget postades i Högtider, Presenter. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kubus 8

  1. Åh så fin:) God fortsättning till dig fina!

  2. Sofia skriver:

    Underbart med julklappar man inte kan få nog av!
    Jag fick ett fårskinn av mamma och pappa, som jag har pratat om så länge..älskar det!

    God fortsättning!

  3. Marie-Louice skriver:

    Åh så fint! Var kommer ditt vita skåp ifrån! Önskar lite fler bilder!
    Hälsning
    M-L

    • camillasnyahem skriver:

      Det heter Bonde och kommer från Ikea, vet dock inte om det finns kvar i sortimentet, annars är ett tips att kolla på Blocket (där köpte jag min). Ha en fin dag!

Kommentera

