Vårens trendfärg – rosa

rosa1

rosa2

Ja, rosa verkar vara vårens trendfärg, inte mig emot! Det händer inte ofta men ibland plockar även svart/vit/gråa jag in lite färg. 😉

Så var det måndag igen och vi kommer knappt hinna blinka innan det är fredag. Idag tyckte jag att jag märkte att det var ovanligt ljust ute när jag kikade ut strax efter fyra, härligt!

Ha det gott och tack för att ni kikar in här hos mig, kan verkligen inte säga det ofta nog. Tack tack tack!

Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vårens trendfärg – rosa

  1. Sofia skriver:

    Jag tyckte också att det var ljusare än vanligt när jag stämplade ut från jobbet igår, så härligt att det går åt rätt håll igen! 🙂

  2. Ida skriver:

    Så fint! Och rosa gör sig ju så bra tillsammans med grått, vitt och svart som bas!

Kommentera

