Tassels

ls1

ls2

När vi rensade hittade vi två tofsar som jag köpt och sedan glömt bort. Jag är inte så jättetofsig av mig egentligen men hunden tycker om att leka med dem och de är ju rätt fina ändå så lite av en win-win får man ju ändå lov att kalla det.

Hoppas ni får en trevlig helg allesammans. Här hemma ska vi kolla på Skumtimmen (läs boken först om du inte gjort det är mitt förslag för boken brukar ju alltid vara hundra gånger bättre än filmen, och det gäller väl kanske framför allt svenska filmer) som vi längtat efter länge, och så ska vi nog hinna med en hel del annat med. Ha det fint! 🙂

Ps. Jag är inte sponsrad av Audi som det kanske ser ut på på översta bilden, jag tror att maken kollade på skidor när jag tog kortet. Men jobbar du på Audi och vill synas mer här så önskar jag mig en fräsig och snabb bil. Gärna vit. Svart fungerar bra också. 😉

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tassels

  1. Marie-Louice skriver:

    Hejsan!
    Alltid lika fina bilder 🙂
    Var kommer skåpet med tofsen ifrån? Snyggt!

Kommentera

