Edison av Tove Adman

TOVE

Min favoritlampa i huset, Tove Admans Edison. Så enkel, och därför så vacker. Jag köpte den till mig själv i 30-årspresent vill jag minnas och snart är det dags för mig att fylla år igen, tjugotretton år minsan. Är lite kluven inför det men eftersom det inte går att göra så mycket åt gör jag det bästa av situationen och blundar inför själva siffran. 🙂

Ha en fin söndag!

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Edison av Tove Adman

  1. Ingrid skriver:

    Den lampan är så fin, finns på min önskelista.

    Jag har mailat dig på din hotmailadress med lösen till min blogg. Kul att vi hittade varandra på Insta.

    Ingrid

  2. Den är såå fin, Edison-lampan:)
    Hoppas du har en fin kväll! /Linda

Kommentera

