Äggkoppar från Design Letters

egg1

egg2

På helgmornar brukar jag koka mig ett ägg eller två (naturligtvis KRAV-märkta). Jag har däremot aldrig ägt en enda äggkopp i hela mitt liv, om man inte räknar med några usla från Ikea, utan har lagt dem på ett hushållspapper. Ja ni hör ju, det var på tiden att jag hittade några. De här från Design Letters fick det bli och nu blir helgfrukostarna förhoppningsvis lite trevligare. 😉

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Äggkoppar från Design Letters

  1. Sofie skriver:

    Vilken mysig och inspirerande blogg du har, gillas!

  2. Sofia skriver:

    Hej Mia!

    Eftersom du har en fantastiskt fin och inspirerande blogg vill jag bjuda in dig till att medverka i Inspobanken!

    Inspobanken är en samlingsplats för oss Inrednings-, design- och inspirationsbloggare, där vi samlas för en fritt tolkad bild varje söndag och varje månad med ett tema.

    Ett roligt sätt att möta fler likasinnade bloggare och en Inspobank som hela tiden växer för våra inspirationstörstiga läsare!

    Titta gärna in och lämna en länk till din Söndagsbild redan idag!

    Ha en fin dag!

    Sofia / Inspobanken

Kommentera

