Sigge

sig1

Godis! tänker Sigge, och undrar vad han ska behöva göra för att få sig en bit.

sig2

Se ut som att det är väldigt, väldigt synd om mig kanske?

sig3

Så där ja. 🙂

sig4

sig5

Griffelpennor (jag köper mina på Granit) är användbara till mycket. Visste ni att man kan använda dem till att skriva på glas till exempel? Jag brukar skriva kvällens meny på vitrinskåpet vid lite festligare tillfällen eller märka mina glasburkar. Färgen försvinner enkelt med lite vatten och en mirakeltrasa, hur bra som helst. Hoppas ni har en fin lördag!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sigge

  1. Vilken liten sötnos han är Sigge:)
    Det har jag inte tänkt på att pennorna går att använda på glas. Smart! Tack för tipset!:)
    Kram /Linda

Kommentera

