Köket

kokson1 kokson2 kokson3

Några bilder från köket. Köket som är det ställe i huset vi använder mest och som sitter ihop med vardagsrummet i öppen planlösning. Nu har vi bott i (byggt) två hus med öppen planlösning och jag personligen tycker att fördelarna överväger nackdelarna. Jag har aldrig spenderat så mycket tid socialt i köket som jag gör nu och det är trevligt på alla sätt och vis.

Och så måste jag bara nämna saltet. Har ni inte testat det än måste ni bara göra det. Hur gott som helst på exempelvis pasta och pizza. Jag tjatar om detta salt men gott är det! Köp!

Det här inlägget postades i Hemma hos. Bokmärk permalänken.

Kommentera

