Lovisebergs råsaft gillar Stadsmissionen

IMG_3328

I helgen slank den här ner i kundvagnen på Ica. Den är väldigt god men den verkliga anledningen till varför jag skriver om den är för det fina som det lilla presseriet Loviseberg gör; all råsaft de inte säljer slut på skänks till härbergen i Stadsmissionens regi. Jag upptäckte det av en slump på deras hemsida och det gjorde mig så varm att jag nu vill säga att om ni ser den här råsaften i er affär tycker jag inte bara att ni ska köpa den för att den är god och relativt lokal utan för att någon eller några på presseriet gör något som kanske kan anses vara litet i det stora hela, men ändå förbaskat fint, och det gillar vi!

Det här inlägget postades i Övrigt, Företag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lovisebergs råsaft gillar Stadsmissionen

Kommentera

