Hallen

hall1

Idag vårstädade jag hallen. Så skönt att rensa undan vintermössor, vantar och halsdukar för att istället ta fram tunnare sjalar och vårskor.

hall2

Skåpet är köpt (för en billig peng) på Village/Serholt, när företaget gick i konkurs förra sommaren.

hall3

Trebent myranstol tillverkad 1974 och print från Texttavlor.

hall4

Hallen är relativt liten, men det funkar bra här eftersom vi har en stor groventré/tvättstuga vägg i vägg där vi kan slänga in jackor, skor och allt annat bråte. Skönt att stänga dörren om det och ha färre saker framme hallen.

hall5

Skohornet av märket Tove Adman köpte jag till maken i julklapp från Design concept.

hall6

hall7

hall8

hall9

hall10

Jag är smått galen i sjalar. Kan tänka mig att det skulle bli en ganska imponerande siffra om jag samlade ihop alla…

hall11

Nu ska jag sjunka ner i soffan och se en mysig film, imorgon är det ny vecka och nya tag som gäller. Hoppas ni haft en härlig helg!

Det här inlägget postades i Hemma hos. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Hallen

  1. Proforma - Irene skriver:

    Jättefint! Och vilken tur du hade med skåpet, fanns inte mycket kvar när jag var där!

  2. Sofia skriver:

    Underbar rymd och ljus! Härligt att ha ett eget litet rum att slänga in alla kläder i, blir lätt stökigt i hallen annars.. Hoppas du får en riktigt fin vecka!

  3. EMELIECATRINE skriver:

    Oj så fint du har det, helt i min smak!

  4. Marie-Louice skriver:

    Oj oj! Lampan? Love it!

  5. Vilken härlig hall ni har! Så himla fint! Och vilken lyx att ha både en ”fin”-hall för gästerna och en groventré där man kan hänga/slänga allt man vill gömma undan;)

    Snyggt skohornet blev på väggen:)

  6. Går det bra att jag lånar dina bilder på skohornet till min blogg? Länkar självklart:)

Kommentera

