Fredagsfyran v. 19

inspo191

 

1. Artilleriet, Göteborgs kanske snyggaste inredningsbutik, har fått in lite nyheter. Bland annat den här fina brandsläckaren i koppar. Den håller i tio år och om olyckan är framme kan du släcka branden med stil, minst sagt. Kostar från 900:- Foto: Artilleriet

 

inspo192

2. Jag har sagt länge att det är dags att ordna upp sovrummet. En hel del har vi gjort men jag saknar något att ha på väggarna, men inte för mycket. Jag vill ha mitt sovrum ljust och enkelt. Extra ljust och extra enkelt, bör kanske tilläggas. Bilden ovan visar det jag känner för sovrummet; enkelt är vackert. Foto: Stadshem.

inspo193

3. Kudde från by nord som kör fraktfritt (inom EU) denna vecka. Många fina saker och härlig inspiration finns hos dem, kolla in rean med! Foto: by nord

 

inspo194

 

4. En bekant kom hem från New York för några dagar sedan och talar sig varm om staden. Mitt drömresemål. Jag läser, googlar NY-tips, kollar på bilder och bloggar och lyssnar på musik om staden. Någon gång ska jag åka dit och jag vet redan nu att förälskelsen kommer vara omedelbar. Fram tills jag själv åker njuter jag av att inspireras av staden.

Så blev det helg, igen. Njut och ha det toppen! Trevlig helg!

Det här inlägget postades i Fredagsfyran. Bokmärk permalänken.

Kommentera

