88:an pink

tid

Vilken värme! Det är ju bra härligt, men det får gärna vänta till semestern börjar. 😉 Jag dricker alltid för lite och försöker dricka ikapp mig på kvällarna men det fungerar ju inte riktigt så…

tid2

Något som inte heller fungerar mot värmehuvudvärk är ju glass, men vad gör väl det när det är så gott? När jag såg denna nyhet var jag bara tvungen att testa. Mitt betyg är ett nja, inte så god som man kan tro men hunden älskade den (fast han äter å andra sidan sniglar så jag vet inte om hans röst räknas?).

Ta hand om er i värmen!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 88:an pink

  1. Neeej… vad säger du! Den som verkar så fasligt god… hmm, kanske får hålla sig till den vanliga 88:an då 🙂

Kommentera

