Min hörna i sovrummet

horna

Min lilla hörna i sovrummet. Jag änvänder den inte så värst ofta men igår när åskan mullrade högt och det vräkte ner hagel som tog död på växterna i mina pallkragar (snyft) var det mysigt att sitta här och bläddra i en bok.

Hoppas ni har en härlig lördag! Här vankas det grillning, de övriga i familjen ska grilla marulk medan jag ska göra vegetariska grillspett. Till det blir det nog en potatissallad med ljummen potatis, rödlök, kapris och sockerärtor. Härliga sommar!

Det här inlägget postades i Hemma hos. Bokmärk permalänken.

Kommentera

