Dagkräm och halloumiburgare

kh1

Det var, som jag misstänkte, inte bara jag som kommit på den briljanta idén att åka till Allum idag. Men hem kom vi med sommarkläder och det var ju huvudsaken. Jag kom ihåg att köpa ny dagkräm på Body Shop med. Den är så bra! Jag använder annars Decleor Paris eller Dermalogica men den här serien med aloe vera är verkligen toppen.

Jag måste ju också tipsa om sommarens godaste hamburgare, eller halloumiburgare. Byt bara ut köttet mot två skivor grillad (eller stekt) halloumi. Så gott!

kh2

En egengjord vitlöksdressing är också lite av ett måste till.

kh3

Och att rosta hamburgerbröden, glöm för guds skull inte det!

kh4

Sen är det ju bara att lägga i det vanliga i burgaren och njuta. Tips!

Ha en fin kväll!

 

Det här inlägget postades i Köp, Mat & recept, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

