Saving Gorillas for WWF

wwf1

Nu i veckan fick jag ett fint armband från WWF eftersom jag varit stolt djungelfadder under flera år nu. Vill du veta mer om hur du blir fadder (eller hur du kan ge bort ett fadderskap i present) finns det gott om information här.

wwf2

God morgon direkt från frukosten! De här röda dagarna i maj, hur härliga är de inte? Jag har precis ätit frukost och snart ska vi bege oss för att köpa sommarkläder, det är lite på tiden om man säger så. Jag antar att jag inte kommer vara ensam om att äntligen ha tid att shoppa så jag förbereder mig på det värsta (onlineshopping är egentligen mer min grej).

wwf3

Måste ju också bara visa denna behind the scenes-bild. Mamma! Ta kort på mina tuggummin med, och min orm. Och väääänta mitt laaaaasersvärd med. Fina prylar, klart de ska med på bild. 🙂

Med det önskar jag er alla en riktigt härlig dag!

Det här inlägget postades i Övrigt, Djuren, Företag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Saving Gorillas for WWF

  1. gella skriver:

    Haha, så härligt med de extra bildtillbehören! 🙂

Kommentera

