Solskydd

sol1 sol2

När man är flyggrädd och därför inte kan Tax free-shoppa är det toppen att ha en svärmor som gärna köper med sig produkter hem från sina resor. Varje sommar brukar jag testa någon ny brun-utan-sol, mestedels i ansikte och på armar, och det här året blir det St. Tropez som jag läst ska vara bra (någon som testat den?). Och så solkräm från Biotherm som ju är så bra! Kladdfri och luktar gott, till skillnad mot så många andra solkrämer.

Trevlig kväll!

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Solskydd

  1. Alltså brun utan sol… här ska jag villigt erkänna att jag har aldrig testat det.. haha.. Fast då går jag också omkring och bländar alla i min omgivning :). Men blev lite inspirerad att testa nu så kanske ska göra ett försök.

  2. använder den st tropez as we blog och den är DIVINE!

Kommentera

