Zetas

zetas1

zetas2

Hej på er i värmen! Mår ni bra? Jag antar att ni också är mitt uppe i bad, semester och grillos? Jag hoppas ni alla har en fin sommar!

Förra veckan när jag befann mig i Stockholmstrakten passade jag på att svänga förbi Zetas. Ett väldigt mysigt ställe och jag hade önskat att jag hade haft lite längre tid på mig där men eftersom jag hade lovat dottern ett biobesök på Heron city efteråt gick det i rasande fart där inne kan jag lova. Vi hann med en lunch inne på cafét också, gott och väldigt fint. En liten kruka med någon slags växtlighet (jag och blommor…) hann jag visst få med mig ut också. Jag kommer definitivt åka tillbaka!

Ha det gott i solen så hörs vi snart igen!

Det här inlägget postades i Företag, Köp. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Zetas

  1. sandralinneas skriver:

    Lyckoklöver! Det finare namnet minns jag inte såhär på rak arm såhär sent 😉 Men de är ju vansinnigt fina. Hoppas den fortfarande mår bra i ljuset?

  2. Så vackra ljusstakar!! Är det Tove Adman? 🙂

Kommentera

