Fredagsfyran

Nu är det dags för mig att damma av den här gamla kategorin igen. Listor är någonting som jag själv inspireras väldigt mycket av och något av det roligaste att dela med sig utav. Här är min fredagsfyra: 

  
Jag har inte haft en enda gardin uppe på många år, i nybyggda hus med stora fönster passar det väldigt bra att köra utan gardiner, men här i radhuset är det annorlunda och jakten på gardiner är igång. De här skira från HM Home gillar jag mycket. 

  
Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson har legat på att-läsa-listan länge, har äntligen tagit mig tid och den är precis så bra som alla säger. 

  
Jag älskar rödbetor! Förra året gjorde vi egen ekologisk rödbetssallad till jul vilket vi kommer göra i år igen. Det finns många olika recept på nätet för den som vill testa själv, mitt recept lägger jag ut på bloggen snart. 

  
Det är inte ens första advent men jag har redan börjat planera årets juldukning. Den här murriga med naturen som bas gillar jag, mycket. 

Det här inlägget postades i Fredagsfyran. Bokmärk permalänken.

Kommentera

