Fredagsfyran v. 48

   
Kan Artilleriet i Göteborg vara Sveriges bästa och mest ombloggadde inredningsbutik? Jag tror det. Nu har bilder från Artilleriet The Kitchens julpyntade butik släppts och julstämningen hos mig vet inga gränser. Så rustikt och fint! Här kan du se fler bilder. 

 
Saffran i alla dess former är vad jag tänker på den här årstiden. Saffranssoppa med grönsaker, saffransbullar och saffransskorpor, jag älskar saffran! Här i en krans från Call me cupcake


Ja, så om jag som ju redan har allt man kan begära (och lite till) ändå skulle skriva en önskelista står den här vasen från Klong högt upp. 
 
Mats Strandberg, hurra säger jag bara! Alla som skriver skräckhistorier har en speciell plats i mitt hjärta och för närvarande sitter mitt lite halvt i halsgropen eftersom jag läser Färjan. Gå till närmsta bibliotek och låna/reservera om du liksom jag gillar att bli rädd. 

Det här inlägget postades i Fredagsfyran. Bokmärk permalänken.

Kommentera

