Fredagsfyran v. 49

   
Trots att våra fönster för närvarande är belamrade med adventsljusstakar är vi i stort behov av bordslampor. Den här från Lagerhaus kan man både ställa i ett fönster och ha hängandes. Smart! 

Jag håller på att sortera upp bland sängkläderna och det får mig att snegla mot dessa påslakan i linne från H&M. Dear Santa? 

   

Väggarna här hemma är alldeles för kala. Jag gissar att det blir så när man bor i ett renoveringskaos? Den här maffiga väggen inspirerar. Tyvärr kan jag inte ange vem bilden tillhör, vet ni så hojta gärna till så länkar jag. 

  
Äntligen har årets julkalender dragit igång! Jag förstår kritiken som den mött men det här konceptet passar mig utmärkt eftersom jag sällan har tid att se vartenda avsnitt. Nu kan jag kolla när det passar och serien är ju både intressant och rolig!  Bäst av allt är att hela familjen gillar det och samlas. Tummen upp!

Det här inlägget postades i Fredagsfyran. Bokmärk permalänken.

Kommentera

