Tredje söndagen i advent

   
   
Så var tredje advent här. Idag startar en av de mysigaste sakerna jag vet, Musikhjälpen. Blir så glad av alla initiativ som tas för att samla in pengar och i år känner jag ett extra stort behov av att se och höra om godhjärtade människor som gör gott. Kommer du att kolla? 

Det här inlägget postades i Högtider. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tredje söndagen i advent

  1. Camilla skriver:

    Vad fint det blev med stolarna. Ser himla fräscht ut. Tummen upp!!

  2. sandralinneas skriver:

    Åh, om jag kollade? Jag följde det dygnet runt förutom när ögonen trillade igen eller när jag var tvungen att slita mig från teven en kort stund för att handla eller laga mat eller så. Landade på cirka 35 timmars sömn under veckan och väääldigt många tv-timmar 😉 Älskar MH. Och som du också skriver kändes det extra viktigt och välkommet i år. Det ger hopp om att vissa delar av mänskligheten fortfarande är mänsklig.

Kommentera

