Fredagsfyran goes önskelista

Det är inte så att jag faktiskt behöver någon julklapp. Jo, en hantverkare för avlastning i renoveringen här hemma hade jag jublat över. Men i övrigt handlar det så klart mest om ytlighet och varje sommar och jul köper jag dessutom något fint till mig själv som jag tycker jag är värd, jag reder mig själv på så sätt. Men om jag skulle önska mig något skulle det kunna vara de här sakerna: 

  

Ny ljushållare från Kubus. Jag har redan, och älskar, Kubus 8 & 4. Skulle gärna fylla på med ljushållaren för bara ett ljus. 

 
Några Dots från Muuto i grått skulle passa fint in här hemma. 

  
Jag är också nyfiken på hyllade The Kinfolk home av Nathan Williams. 

 

Och grå tallrikar från Mateus till samlingen är alltid välkommet. 
Hoppas ni har det bra så här några dagar före doppardedan! Jag hoppas att jag snart kan visa er vad jag köpt i julklapp till mig själv i år. 

Det här inlägget postades i Fredagsfyran. Bokmärk permalänken.

Kommentera

