Förberedelser inför nyårskvällen 

   
Det blir ju en lugn kväll och natt här hos oss men en trerätters, ostbricka och Bingolotto är ju ändå ett måste. 🙂

 

Vi håller som bäst på med dukningen och att vika något festligt av servetterna. Det kräver en del tålamod dock så vi får se var det hela landar, om man säger så… 

 

Baby-rosa tulpaner fick följa med hem från Coop. Tulpaner och ranunkler, nu börjar det. Älskar snittblommor! 

Passar på att önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR också! Tack för att ni hänger här inne. Det inspirerar till att fortsätta. Lämna gärna en kommentar om det finns något ni vill se mer av. Nu ska jag fortsätta med förberedelserna och trots att jag haft ett helt ok 2015 är jag beredd att lägga det bakom mig och blickar framåt mot ett år med förhoppningsvis mindre stress, någon resa och fler gyllene stunder med vänner och familj. Hoppas ni får en fin kväll, vad ni än hittar på! 

Det här inlägget postades i Högtider. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Förberedelser inför nyårskvällen 

  1. sandralinneas skriver:

    Hm. Något jag vill se mer av? Det skulle väl vara inlägg då 😉 Även om du börjat blogga riktigt mycket igen allaredan så trivs jag bra i din blogg och ser gärna att det kommer ännu fler inlägg. Och vad skulle de där inläggen då kunna handla om tro? Lite fler bilder från nya bostaden kanske? Och lite fler djurinlägg? Jag minns att jag tyckte mycket om dem förr i tiden!

  2. sandralinneas skriver:

    (I övrigt tycker jag liksom att din blogg är bra precis som den är!)

    • camillasnyahem skriver:

      Haha. 🙂 Tack fina du! Jag längtar tills jag kan visa fler bilder från huset eftersom det betyder att vi börjar bli någotsånär klara. Hurra! 🙂

Kommentera

